אירועים, הצגות, ילדים

ממלכות קסומות בתל אביב

ממלכת הדינוזאורים

האנגר 11 בנמל תל אביב התמלא באטרקציה חדשה – דינוזאורים בגודל אמיתי, המזיזים את ראשם וידיהם ומשמיעים קולות שאגה. הדינוזאורים נראים מצוין בהאנגר הגדול – מוצבים על רקע סביבה כמו טבעית, וליד כל אחד לוח הסבר הנותן פרטים בסיסיים על הדינוזאור. האפקט הראשוני מוצלח מאוד, במיוחד לילדים הקטנים – הם מתרשמים מהגודל, מהתנועה והקולות והולכים מדינוזאור לדינוזאור בהתרגשות. בתצוגה אפשר לראות גם את הדינוזאורים הגדולים והמרשימים, וגם דינוזאורים קטנים יותר בעלי אפיונים מיוחדים – מעופפים, שעירים, בעלי קרניים, וגם את הדינוזאורים הקטנים שנחשבים הנבונים ביותר מבין כולם – הטרואודונים.

טירנוזואורוס בממלכת הדינוזאורים
טירנוזואורוס בממלכת הדינוזאורים

לטירנוזאורוס יש יחסי ציבור מצוינים, ובתצוגה מופיעים 3 מודלים שלו בגדלים שונים. בנוסף אפשר להצטלם למגנט עם דינוזאור, ולצפות בסרטון שבו מציץ אליך דינוזאור מקרוב במשקפי תלת מימד. מהקומה למעלה אפשר להשקיף אל הדינוזאורים באולם, וגם לשחק במשחקי מחשב ובפינת ג'ימבורי.

מבט מהמרפסת אל הדינוזאורים הענקיים
מבט מהמרפסת אל הדינוזאורים הענקיים
פינת משחקי מחשב וג'ימבורי
פינת משחקי מחשב וג'ימבורי

ההאנגר ממוזג ומהווה הפוגה נעימה מהחום והלחות בחוץ. סך החוויה נעים ומרשים, אך שטחי למדי עבור הילדים הגדולים יותר וההורים – ההסברים שטחיים ואין מעורבות פעילה של הילדים וההורים (כתב חידה שבו על המבקרים לאסוף מידע מהתצוגה כדי להשלימו יכול היה להיות תוספת מעניינת לביקור).

ארץ לעולם לא

בגן הטרופי של פארק הירקון קמה ממלכה אבודה אחרת – ארצם של פיטר פן וקפטן הוק, פיות, ילדים אבודים ואינדיאנים. המיקום שנבחר מתאים מאין כמוהו – הגן הטרופי בפארק הירקון, גן עם צמחייה מדהימה, שנותנת חוויה של יער טרופי צפוף וגבוה. בתוך היער שבילים ובינהם ממוקמים מתחמי פעילות לילדים – מחנה אימונים לפיראטים, כפר אינדיאני, מחנה הילדים האבודים, ביקור אצל בת ים ועוד.

ספינת הפיראטים ומאחוריה כדור פורח המרחף בפארק
ספינת הפיראטים ומאחוריה כדור פורח המרחף בפארק

פעם בשעה מועלית הצגה משעשעת בה פיטר פן מנצח שוב את קפטן הוק ורק התנין נעדר ממנה, והילדים עוזרים למלא את מקומו. ההצגה מתרחשת על ספינתו של הוק, הנחה בלב בריכה בפארק – זירה כמו אותנטית, מחווה מרעננת לסיפור הוותיק.

סמי, טינקרבל וקפטן הוק בהצגה ב"ארץ לעולם לא"
סמי, טינקרבל וקפטן הוק בהצגה ב"ארץ לעולם לא"

גם כאן הפעילות תדבר לילדים בני 3 עד 10 בערך, אשר מוכנים ורוצים להאמין בעולם קסום ואגדי. בכל תחנה הילדים פעילים – הולכים על קורה, שומעים סיפור, יורים חיצים ועוד. מלבד החום שמכביד בעיקר על ההורים, הילדים יכולים לבלות במקום מספר שעות ברצון, ללכת מתחנה לתחנה, לפתור את כתב החידה, לגלות שבילים חדשים ולהרגיש לרגע גיבורים בעולם קסום. שעות הערב הופכות את הגן למסתורי באמצעות התאורה היפה, ואת הטמפרטורות לנעימות יותר, והן מומלצות במיוחד לביקור.

הגן הטרופי בתפקיד "ארץך לעולם לא"
הגן הטרופי בתפקיד "ארץך לעולם לא"

ממלכת הדינוזאורים

האנגר 11 נמל תל אביב

6-31 באוגוסט 2017

http://www.dinos.co.il

ארץ לעולם לא

הגן הטרופי בפארק הירקון

במשך יולי ואוגוסט

https://www.neverlandisrael.co.il